ח"כ מאיר פרוש: "השר הנדל התערב לנו בחינוך בצורה גסה"

אסתי פלד 1 Comment on ח"כ מאיר פרוש: "השר הנדל התערב לנו בחינוך בצורה גסה"

ח"כ מאיר פרוש על רפורמת הסלולר: "הוא מתערב לנו בחינוך הילדים וזה גס ובלתי מתקבל על הדעת. מי שמרגיש כבול לא חייב לקנות טלפון כשר. אני יודע שאלה שעוסקים בזה נערכים לעתירות משפטיות בנושא. הדברים האלה נבחנים"

צילום: Miriam Alster/Flash 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מאיר פרוש שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על רפורמת הסלולר עליה החליט היום באופן סופי השר יועז הנדל. "עבור כל אחד שמקפיד על טלפון כשר עבורו ועבור ילדיו – המהלך של השר הנדל הוא הדבר הקשה ביותר שעשתה הממשלה", אומר פרוש.

לדבריו "ברור שעניין המקח טעות זה אחד הטיעונים המשפטיים שיעלו בעתירות בנושא. יבוא אדם ויאמר אני רכשתי טלפון מהקומה הכשרה ופתאום יש לי משהו אחר. גם החברות שהן היו המתווכות בין משרד התקשורת למדינה גם להם יש חוזים מול המשרד בנושא".

עוד אמר פרוש "הכל ידון בצד המשפטי אבל כרגע אנחנו מדברים על הצעד הנועז שעשה הנדל כאשר ידע כמה זה כואב ופוגע והוא מתערב לנו בחינוך הילדים וזה גס ובלתי מתקבל על הדעת. מי שמרגיש כבול לא חייב לקנות טלפון כשר. אני יודע שאלה שעוסקים בזה נערכים לעתירות משפטיות בנושא. הדברים האלה נבחנים בדיוק איך".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הסטיגמות השקריות והעלילות נגדו אומנותם של המפיה והעומדים בראשה. תבינו הם רודפים אוצו בגניבות סכומי עתק בכל הדרכים. דרך רופאי שיניים ומוסכים שגובים ממנו סכומי עתק ולא מתקנים כלום. גייסו עולם שלם לגניבות ולינץ ורדיפה נגד חף מפשע. בהוראת מנהיגים שכאלו.